Slimrich

Ni dia..... Ubat pelangsingan yang terhot dipasaran.Bukan nak tipu bukan gimik. Ni kisah sungguh2 benar...
Ikutilah kisahnya...
Saya dah cuba pelbagai produk pelangsingan. Dari yang murah hingga yang mahal. Hampir belas ribu RM lesap. Tipu saya katakan jika produk lain tak berjaya langsung. Ada .... Tapi mungkin tak de rezeki saya atau tiada kesesuaian. Badan makin lama makin besar dan berat hingga bawa mudarat. Akhirnya saya mengidap slipdics. Bukan 1 tempat tp 4 tempat hingga akhirnya terpaksa pakai kerusi roda. Sukar sungguh pergerakkan semua terbatas.Dr 2012 98kg saya cuba utk turunkan berat badan hingga mencapai 93kg akhir tahun 2014.
Pertengahan bulan mac 2015 saya tengok kat fb. Satu lagi jenama. Masa tu dah tak blh wat kerje. Berpikir banyak kali gak nak beli sbb duit habis banyak dan produk entah betul entah tidak!!???? Masa tu ada offer beli banyak dpt murah sikit. Lagi pun 1 botol boleh tahan 1 bulan tau!!! Jimatkan. Harganya pun lebih rendah.
Dlm hati nilah last aku beli produk pelangsingan klu tak jadi. Mcm2 lah saya tanya agent yang jual slimrich. Nasib baik dia tak bosan. Dia pun mengalami masalah obersiti. Minggu depan ngam2 *****3 bulan *****saya ambil slimrich. Dari 93kg, kini dah 83 kg uolls belum 3 bulan. Nah ko...*** 10kg. **** uolls. Alhamdulillah. Sebelum ni nak turun 1kg sebulan pun susah. Tak sangka umur yang hampir setengah abad ditambah pula kadar metabolisma yang rendah berjaya juga. sakit slipdics pun berkurangan. Terus jadi agent uolls. Niat sambil tambah pendapatan boleh tolong orang yang menghadapi masaalah yang sama. (Niat kena betul kerana Allah Ta'ala) Semoga berterusan niat saya.Amiin.
Jd kpd sesiapa nak langsing tapi kekurangan RM.....RM ..... boleh wapps atau pm saya.
Saya akan bimbing anda berdasarkan pengalaman saya dan rakan2 yg tlh berjaya melangsingkan badan.
Inshaallah saya bantu. Doakan saya berjaya membantu . Ingatan#### jika anda mengandung, menyusukan bayi, anemia, darah tinggi dan sakit buah pinggang### lupakan saja okay. Ni first time cerita pengalaman sendiri tu yang panjang lebar. Seronok nak berkongsi berita gembira ni.
Wapps cepat...
##### 016 2392359. #####
**kalau lambat balas maaf yer... Sabar..sabar...
Jgn lupa like ,share dan tag. Semoga membantu kpd yang memerlukan.
Di bawah ni ada info produk dan testimoni.
Cepat bertindak...
Pm dan wapps 016 2392359
016 2392359
017 2392359

Comments

Popular posts from this blog

BUAIAN GANTUNG

Swing chair