Mineral Coffee


assalamua'laikum semua....
nie dr pengalaman saya sendiri. suami saya mengidap darah tinggi , kencing manis dan baru2 ni jantung... lak
poning....
bukan senang tau...
susah nak tidur lena.....
jap.. jap..bangun sampai pagi
fizikalnya pun tak bermaya...
dtg seorang sahabat yg ikhlas
bagi sekotak PERCUMA kpd saya
niat kerana Allah.
mlm tu saya pun bancuh dan bg kpd suami utk minum.. pg 2 pun saya beri.
Alhamdulillah....
Hari ni hidupnya ceria kembali..
sihat... (maksudnya tak letih dan layu tau)inilah salah satu nikmat Allah yang tak ternilai
malah ,pg2 dah suruh saya bancuh mineral coffee ni.
mlm td pun tidur lena. ....
saya pun tidur lena sekali.
Terimakasih Allah... terimakasih sahabatku Naimah .
sekadar perkongsian bersama...
wapps 0129260203

Comments

Popular posts from this blog

BUAIAN GANTUNG

Swing chair